Julio and Ana have been together for more than fifteen years. They have become a couple who no longer look at nor touch one another, and who have made daily fighting the essence of their relationship. This evening Ana has invited their upstairs neighbours to come round, Salva and Laura, a couple younger than them, pleasant and friendly, but whose noises are now an annoyance for Julio and Ana... or perhaps a stimulus? The upstairs neighbours will make them an unusual and surprising proposal which will turn the evening into an exaggerated and cathartic experience for all four.