A worker is severely wounded in Kadir's family business. The family council discusses the legal results of the accident. If the worker's wife cannot be convinced to sign the waiver, it is decided that someone from the family should take the blame and flee abroad. Although Kadir faces up to this self-sacrifice for his family, he doesn't want to leave Esma, with whom he has wedding plans. Kadir tries to deal with the crisis and, in the meantime, unravels some secrets about the accident and his family. After this, he is forced into making a moral decision, which will have an impact on his dreams, his family and the life of the injured worker's wife.