Nika and Salome are a young couple with a new-born son. Nika is unemployed. Salome works as a cleaner. Gigilo and his uncle are drug addicts and criminals. They take advantage of Nika's innocence and deceive him into participating in different missions. Salome clandestinely goes to a sect where they believe that a great flood will destroy everything. Gigilo makes Nika an abuser, causing damage to his mental health, which turns him into a murderer. Salome is forced to flee together with her child to India, where she tries to cut ties with the past traumas and goes on a journey into new and unknown feelings.