Benjamín is finding it hard to adapt to his job and starts behaving erratically. He anxiously awaits the return of the Mennonite leader, but the wait is long. The Mennonite leader finally appears 30 days later and tells César that they must stay on for longer to continue putting up the wire fencing. Benjamín objects. A series of arguments ends with the Mennonite leader allowing Benjamín to leave with him, asking César and Genaro to stay on for another three days to continue the work. César and Genaro’s only hope is that the days will pass quickly, but Genaro’s past resurfaces. Tired of waiting for the leader to return, the two leave the place with no fixed destination.