Sina travels to the coast to accompany her friend Greta in the sale of her summer house. Less than a year ago Greta lost her only son in that sea and she needs her help. While they are packing everything up and getting ready to hand over the key, Greta’s husband Bruno claims to have seen something that confirms the locals’ rumours of the appearance of a strange creature. Piedra Noche (Dusk Stone) is a film about devoutness, through the figure of the witness, the one that perceives us and narrates us. About living with the other’s belief systems and about the tenderness of that pact for overcoming the pain.