In the face of the imminent educational reforms promoted by the Buenos Aires Government, a group of young militants debates on whether to organise a mass occupation of the city schools or to publicly condemn one of its members for gender-based violence. In Portugal, the first minister commits suicide. In Brazil, the president is poisoned. In Mar del Plata, the attempted murder of the mayor leads to a romance between those involved and that same day a cultural fund for film development becomes available. Back in Buenos Aires, another group of militants debates on whether to support the occupation or to defend their militant comrade against the accusations.