A couple from Burgos, Alfredo and Teresa, travel to New York where they intend to “switch off” and do all of the things listed in the guidebook. But the moment they land they start to notice signs, some subtle and others rather less so, that in fact they’re not in the city sold to them by the travel agency. So where are they?