Medellín, Colombia. Pinky is on the run. He has just freed himself from the grip of a religious sect. He finds a place to squat and a job in a t-shirt factory. Misled by his own faith, he questions everything. But as he tries to put the pieces of his broken life back together, violent memories return to haunt him, and they want revenge.