Elli is an android and lives with a man she calls her father. She can recall memories of vacations and anything else he programs her to remember. During the day they drift through the summer and at night he takes her to bed. Designed to resemble one of his memories, she seems very much alive, sometimes, she even seems to dream, and yet she remains a machine, a container for those memories that mean everything to him and nothing to her. These reminiscences seem to have a hold on him, indeed, they have developed a life of their own. One night she sets off into the woods, following a fading echo. She gets lost in the thicket and is found by someone else who takes her in, giving her new memories and a new identity. The story of a machine and the ghosts we all carry within us.