Visual correspondence between Carla Simón and Dominga Sotomayor in which they share little pieces of their lives and what has led them to tell the stories they tell on the big screen and to become the creators they are today. Reflections on the cinema, the family, inheritance and motherhood that intermingle with realities which at times change the filmmakers’ perception of the world.