Ex-con Kermek and his beloved Eva want to leave behind their crime-infested lives on the Kazakh steppes. He has a dream: to build a movie theatre in the mountains. Will Kermek's love of Alain Delon be strong enough to keep them out of the violent clutches of the mafia?