Chao always wanders in the random streets of the city doing nothing. He has a home where his father is obsessed with women and drinking under the neon lights; his mother left the family a long time ago. Chao’s father unintentionally tells him a story about his mother’s past: how the two of them met, a mysterious hot spring and a mysterious woman. Out of curiosity, Chao decides to explore the secret about his mother, about his father’s lover or, ultimately, his own desire or yearning for love.