Jorge is a guerrilla filmmaker on the point of completing his latest and most ambitious work, the one he hopes will finally earn him an established place in the avant-garde film scene. An improbable grant leads to the reappearance of an old project that will turn his life upside down: to make a film with money, at last. A commercial film.