Javier and Romerales, two homeless veterans, sleep under one of the cornices surrounding Madrid’s tourist-packed Plaza de la Ópera. Together with them, a long journey will begin round the busy streets of the capital, where surviving without giving in to madness becomes all of an art. The friendship between these two characters and their outlandish lives make this film a hymn to life, death and dignity.