During lockdown, Telmo Esnal recovered a long-forgotten project: UR, a tale by Pablo Azkue taking a deep look at the conscience and the sea. Urtzen is a special cinematic essay, a curious collage which, recycling and reusing dialogues, images and music, reflects on existence.