Surrogacy and minimalist stories combine through the life of Luisa, a young architect, sometimes dancer, sometimes teacher. What is the relationship between motherhood, roving and desire? Aurora negotiates this question mapped in the intimate archipelago shaped by the lives of engaging women, in the centre of which is Yuliana, a teenager who hides her pregnancy of several months from her mother with Luisa's complicity.