In search of significance and social prestige, a billionaire businessman decides to make a film to leave his mark. To do it, he hires the best: a stellar team made up of the famous filmmaker Lola Cuevas and two renowned actors, both with enormous talent, but with even bigger egos: the Hollywood actor Félix Rivero and the radical thespian Iván Torres. Both are legends, if not exactly the best of friends. Through a series of increasingly eccentric challenges set by Lola, Felix and Iván must face not only each other, but also their own legacies.