From Academy Award-winning writer and director Paolo Sorrentino (The Great Beauty), comes the story of a young man's heartbreak and liberation in Naples, Italy. It's the 1980s and 17-year-old Fabietto Schisa might be an awkward Italian teen struggling to find his place, but he finds joy in an amazing family who love life, relish mischief and take deep pleasure in meddling in one another's complicated relationships. Then comes a pair of events that alter everything. One is the triumphant arrival in Naples of a god-like athletic legend: high-flying soccer idol Maradona, who has Fabietto, and the whole scrappy city, feeling a pride that once seemed impossible. The other is an inconceivable accident that will drop the bottom out of Fabietto's world- setting his future in motion. Seemingly saved by Maradona, touched by chance or the hand of God, Fabietto wrestles with the nature of fate, the confusion of loss, and the intoxicating freedom of being alive.