Living in an American military camp, Young-shik and his gang steal goods from the camp’s warehouse and sell them in the market. His younger brother Dong-shik arrives in Seoul with the view of persuading Young-shik to return to their hometown, but he instead settles down in the camp as well. Young-shik tries to get Dong-shik to go back to their hometown ahead of him and asks his girlfriend Sonia to marry him after he pulls off a big heist he is plotting. Sonia, however, has her eyes set on Dong-shik and seduces him while Young-shik and his gang are carrying out the heist.