Yeon-sil, who is married to a gang boss, is accused of adultery (though in fact, she was raped) with another gang member, an opium addict, a transgression for which she suffers disfigurement and expulsion from her husband’s side per the rules of the gang organization. She is thereafter forced to remain with the opium addict and work as a prostitute in order to support both of them.