Yoon Gi-jun marries the daughter of a pharmaceutical company president and lands an executive position, but feels bored with company life. His wife suggests that he should take a break and visit his hometown, Mujin, while she prepares for a shareholders' meeting to promote him to managing director. After arriving at Mujin, Yoon Gi-jun recalls his past as a draft dodger and lung disease patient. He has an affair with Ha In-suk, whom he meets by chance at the house that belongs to the head of the tax office.