The sculptor Cristina Iglesias has made what is probably the most important work in her career to date, Hondalea. Her intervention in the Lighthouse on San Sebastian's Santa Clara Island. Taking her inspiration from the island's wild nature and the peculiar geology of the Basque coast, the sculpture by Cristina Iglesias transforms the interior of the lighthouse, now restored and converted into a vertiginous sculptural space. The cast-metal geological strata and the water flowing to the rhythm of the waves and the tides will offer the visitor a profound experience. This film looks at the process of building the work.