A music teacher works hard with his wife and manages to buy a two-story house. When his wife grows weak from overworking as a seamstress to be able to afford the house, he hires a housemaid. When his now pregnant wife leaves to visit her family, the housemaid seduces him and conceives. The wife convinces the housemaid to tumble down the staircase and intentionally miscarry, and the housemaid, having lost the baby in the attempt, becomes increasingly violent.