Jo Doo-soo, a member of a street gang, helps Joanna, a college student, when bullies try to rob her bag on her way home. Joanna is a diplomat’s daughter and belongs to the upper class, whereas Jo Doo-soo wastes his days serving the gang. Attracted to one another because of their opposite lives, Doo-soo and Joanna soon fall in love. Being a devout Christian, Joanna believes that if only Doo-soo changed his thoughts about the way he lives, he could be a new person.