Mirazur, Argentine-born chef Mauro Colagreco's 3 Michelin starred restaurant on France's Mediterranean coast, was awarded Best Restaurant in the World on the eve of the pandemic. Not content to rest on their laurels, Colagreco and his diverse team soldiered on through the global tragedy of the lockdown, boldly reimagining the restaurant's concept and menu to reflect their dedication to biodynamic principles. Mirazur re-emerged with a new and enthusiastic approach: the Moon Menu.