For six years, Melati, 18, has been fighting the plastic pollution that is ravaging her country, Indonesia. Like her, a generation is rising up to fix the world. Everywhere, teenagers and young adults are fighting for human rights, the climate, freedom of expression, social justice, access to education or food. Dignity. Alone against all odds, sometimes risking their lives and safety, they protect, denounce and care for others. The earth. And they change everything. Melati goes to meet them across the globe. She wants to understand how to hold on and continue her action. From the favelas of Rio to the remote villages of Malawi, from makeshift boats off the island of Lesbos to Native American ceremonies in the mountains of Colorado, Rene, Mary, Xiu, Memory, Mohamad and Winnie reveal a magnificent world, one of courage and joy, of commitment to something bigger than oneself. At a time when everything seems to be or has been falling apart, these young people show us how to live.