Juan and Carmen are a modest couple living in Madrid. She is a housewife and he works as an electrician at a film studio. Their dreams of the good life come true when they win a competition sponsored by a brand of soap. The prize goes to the happy couple: for 24 hours the winning couple receives all sorts of invitations and gifts. However, precisely on that same day, Juan must solve two serious problems of which Carmen has no knowledge.