"There’s going to be a mighty, almighty flash and everything’s going to change...”. Isa records messages to herself for when she disappears or loses her memory. Cita feels trapped in a marriage in a house full of saints and virgins. María returns to the town of her birth to face her loneliness. The women of a small rural town, suspended in time and beset by depopulation, live between the apathy of their everyday lives where nothing out of the ordinary ever happens and a deep desire for liberating experiences to reunite them with the place where they were happy, or at least dreamt that they were. Each, in her own way, rebels against their routine.