The story follows Tano, who has worked all his life for Manuel, a construction mogul who had the entire city in his pocket in his heyday. Now, in his old age, Tano sees how Manuel is no longer able to run the company and how the whole structure is faced with a generation change, new people, new ventures, a new way of running the company, but the same violence as always.