After their house burns down, 18-year-old Sofia and her mother Carla have to live together in a small room at The Little Swallow Hotel. Sofia explores the building and meets new inspiring people. A thousand opportunities seem to open up for her. Carla, on the other hand, has to get used to the idea of her daughter leaving. In this closed-door environment, mother and daughter try to find a new balance in their relationship.