Álex Ventura, a young and inexperienced diplomat, becomes the leader of a mission that will test his convictions: to recover the underwater treasure stolen by Frank Wild, a fortune hunter who travels the world looting common heritage from the depths of the sea. Together with Lucía, a feisty official, and Jonas Pierce, a brilliant American lawyer, Álex will set out on the adventure of his life, discovering the importance of love, friendship and following your beliefs. 6-episode series.