A brilliant and inspired portrait of Princess Diana. What should have been a marvellous Christmas break with her children at Sandringham estate turns into a stream of unwanted commitments. Meanwhile, Prince Charles is openly frolicking with Camilla Parker-Bowls, forcing Diana to play the implacable role of much loved and faithful wife before the paparazzi who follow her every move. Will she accept her position or will she stand up for herself and finally live her life the way she wants to? Pablo Larraín once again turns the focus on an iconic woman. One that millions of people admired but few knew; the icon, the legend, the woman: Diana.