Moldova in the early 90s: Dima, a tractor driver, want to enlist for the military troops taking part in the local war on the Transnistrian border. Vasea, an Afghan war veteran, joins him. While on their way to the front, they find a carbonised body. The authorities ignore them and won't help them to identify the body. Dima and Vasea decide to bury the corpse according to the proper Christian rituals, but not before setting out, together with the body, on an absurd journey to discover his identity.