Carlos lives in a boarding school in the centre of Bogotá and longs to spend Christmas with his family. The circumstances around him force him to assume the male stereotype, in open contradiction to his true being. In private, Carlos acknowledges his sensitivity, his fragility and moves towards other forms of masculinity. At his 16 years of age, Carlos explores his sexual identity, discovers his fears, his desires, and all the things that real men never show.