Xiao Lei returns to his grandfather's house. It is still the same compound and family, but wrinkles have formed on his parents' faces. Xiao Lei, who is never without his nunchucks, has grown up. Life in grandpa's little house was always calm and slow; even the trivial daily routines between the family members are gentle and warm.