Lesya has committed a crime of passion which brings her a seven-year sentence in one of Odessa's women's correctional facilities. She has just given birth to her first child, and now she is entering a world populated only by women: inmates, nurses and wardens, women of all ages, wives and widows, daughters, sisters, pregnant women, and women with children too. If not for the color of the uniform, it would sometimes be hard to tell who is who.