Siblings Amaia and Aitor are about to turn fifty. They have no children. From a very young age they have lived apart from their parents, Kontxi and Iñaki, now retired. One summer they all meet up on the cruise ship Fantasía. On the high seas time seems to have stopped, but beyond the horizon reality continues to forge its way ahead tirelessly.