Is the seed of happiness planted during childhood? The early years of our lives, the ones we no longer remember, leave a deep imprint on us. But is that imprint permanent? Or does it perhaps evolve? This is the voyage to that place forgotten by the memory, a journey from the mother I have become today to the baby I once was.