In mid-March 2020 covid-19 stopped the world. And it stopped the music too. Unceremoniously. We were all locked down in our homes. Belako, the band from Bizkaia to have reaped all Music Awards in Spain, BMG's major bet in Europe and Mexico for 2020, having given the first concert in their world tour, had to come home after the President of the USA, Donald Trump, issued a message to close all borders, effectively cancelling the more than 60 concerts they had planned for the year 2020. How they lived those months. How they communicated with one another from the isolation of their homes. How they reinvented themselves. How they created the first world tour mid-pandemic by coming up with a road movie round drive-in cinemas in camper vans that surprised media throughout Europe. And how they tackled the challenge and moved forward with strength, imagination and enthusiasm.