A flock of flamingos has been flying over Bogota in the past few days. Nobody knows where the birds came from, but it's clear that they are lost. Julian is also lost: he has been working in a call centre for five years, living on autopilot, and feeling completely disconnected from life. A mysterious phone call at work pushes him to disappear without a trace. Jungle follows Julian's last days in Bogota, his interactions with the people who mean something to him, and his final journey towards oblivion.