Tonight Naomi’s partner tells her he will return to monogamy with one of his recent relations. Confronted with the harsh reality of non-monogamy, Naomi heads out onto the streets of Amsterdam for a night of diverse intimacies, to remember why she committed to this kind of relationship in the first place. And while she looks, listens and talks her way through the city’s cobbled streets, is the night getting longer, or is it only the lights from people’s windows engaging in deep conversation with the moon?