Bogi, a talented opera singer student, earns money by babysitting the children for her cousin, whose marriage is in crisis. Bogi is unable to say no when he asks her for help. On the day of her final exam, the youngest child accidentally swallows a magnet while in her care. Bogi panics and is incapable of telling his parents what happened. During the day, she starts obsessing, becoming convinced that the child is dying. She starts to lose her mind and feels like she has to punish herself.