Yoseli has a tattoo of the Eiffel Tower on her back and was arrested at Ezeiza Airport, accused of drug trafficking. Nacho is a trans boy who was arrested for swindling and started a rock band in jail. They were incarcerated in the same women's prison, but they did not meet until the filming of the movie. Reas is a documentary-musical starring people who were deprived of their freedom. In the former prison of Caseros, they reconstruct scenes of their past life and imagine their future life in a musical where they sing, dance, and perform.