Bogotá, 1996. The population is frightened because there is a rumour that the devil is going to arrive during an approaching lunar eclipse. Mila, in the turmoil of adolescence, begins to see everything that happens to her as a sign. The world around her seems more hostile and Mila feels that she herself is being transformed.