David, a young middle-class Jewish boy, overweight, homosexual and afraid of flying, returns to Buenos Aires from Europe when his uncle dies. During his time there, David learns that his mother has decided to disconnect his father from the ventilator, the only thing that has kept him alive for years. David returns to his childhood home where he fluctuates between intimate coexistence with his mother and a voracious appetite for filling his existential anguish. While his days in Buenos Aires go by, he will do anything he can to avoid visiting his father, but fate will do the impossible to ensure that the encounter will go ahead.