Remo Manfredini is a legendary jockey, but his self-destructive behavior is beginning to outshine his talent and threaten his relationship with his girlfriend Abril. On the day of the most important race of his career that will clear him of his debts from his mobster boss Sirena, he has a severe accident, disappears from the hospital and wanders the streets of Buenos Aires. Free from his identity, he starts to discover who he is truly meant to be. But Sirena wants him found, dead or alive.