Pablo is a university lecturer, married and with two sons. He starts a secret affair with one of his female students, not realising the consequences. Meanwhile, Natalia, a university lecturer, married and with two daughters, starts a secret affair with one of her male students. Two stories that alternate and mirror one another; one featuring a man, the other a woman.