N. is a broken man, something's not right inside him. N. doesn't want to make another decision, ever, he just wants to get off the world. To stop having options. The psychologist he visits doesn't know what to do with him, nor does his sister, who tries to support him to no avail. N. only wants to live in prison, and he'll do whatever it takes to make it happen. Will his loved ones be able to stop him from committing increasingly serious crimes? How far will the judge be prepared to go in order not to grant him his wish?