A family finds it difficult to talk about feelings, love or intimacy. Hiring, selling and repairing excavators requires the attention of the family. Everyone has to pitch in. When the daughter has a fatal accident, the family idyll falls apart. The son would rather go to the USA than take over the company. The father takes a liking to the new choir director and the mother suddenly finds herself alone.