An intimate journey through the life of the legendary soprano Maria Callas, portrayed by Monica Bellucci. Through never-before-seen memoirs, letters, and exclusive footage, Callas opens up about her modest childhood in New York to the zenith of her global career. Surrounded by spectral memories of her past, we discover the woman behind the icon, bridging the gap between her public and private personas. A timeless homage to an enduring legend.